Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем та виявлення шлюбу в товарі.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар має заводський брак
  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
  • Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Важливо знати!

Ваше замовлення безкоштовно зберігатиметься у відділенні протягом 5 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте замовлення, товар буде повернено до інтернет-магазину.

Перед відправкою товар перевіряється та страхується на повну вартість. При отриманні товару вам необхідно перевірити його на наявність пошкоджень та у разі проблем на місці пред'явити претензії до служби доставки.

В обов'язковому порядку перевіряйте вашу посилку на відповідність до вашого замовлення перед оплатою у відділенні «Нової Пошти».